Skocz do zawartości

zestaw kina domowego do filmow i gier max 5000 zł


dunker

Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów

Potzrebuje skompletowac jakis zestaw glownie do filmow ,ps3 i tv-n ,budrzet jakim operuje to 5000 zł.Warunki pokoj 2,5 na 4 metra wysokosc 2,5m ,interesuja mnie zestaw 5+1 male glosniki na jakis stojakach plus jakis sub. ogolnie zeby nie zajmowalo duzo miejsca .Prosilbym was o jakies rady gdyz jestem kompletnie zielony w tym temacie .Wszytko bede zamawial ze stron ukgdyz tam mieszkam,ale jest tez opcja na to aby dostarczyc mi sprzet z polski ,także prosilbym o typy z polskich stron rownież.

amazon.co.uk
ebay.co.uk
http://www.richersounds.com/




ps-wszystko bedzie podpiete pod jakis tv 42 -46 full hd lcd tez jestem w trakcie szukania

dziekuje i pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zupełnie przykładowo taki zestaw KEF 2005.3 + Yamaha DSPAX863SE. Razem to jest ok 4700zł po dzisiejszym kursie, więc zostaje jeszcze trochę kasy na kable icon_wink.gif

Te KEFy to bardzo uznany produkt za każdym razem w What Hi-Fi zwyciężają w porównaniach, a Yamaha też w ich teście otrzymała pięc gwiazdek. Biorąc po uwagę, że te ceny są niżesz niż normalnie ("CLEARANCE") to zestawik na pewno warty uwagi, jeśli muzyka nie będzie najważniejszą rzeczą to na pewno taki system sprawdzi się w 100% icon_wink.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak, do samego sprzętu to HDMI z PS3 do ampa, HDMI z ampa do TV.

Jeśli chodzi o głośniki to polecam kupić jakieś podstawowe kabelki, do takiego kina spokojnie wystarczy np. Oehlbach 2x1,5mm, potrzebujesz jeszcze kabla do suba, tylko nie wiem czy ten ma wejście na 2RCA, czy RCA. W każdym razie kable, albo taki, albo taki.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...