Skocz do zawartości

Proszę o pomoc - ONKYO TXSR507,Yamaha RXV465 czy HK AVR155


preemo

Recommended Posts

Witam wszystkich.

Postanowiłem zakupić amplituner i głośniki by mieć w końcu własne kino domowe. Ponieważ jestem kompletnym laikiem w tej materii chciałem zasięgnąć porady odnośnie sprzętu, bardziej doświadczonych użytkowników. Sprzęt będzie w pomieszczeniu o powierzchni 18 m2. Będzie służył głównie do oglądania filmów dvd (może w najbliższym czasie blue-ray) divx i oglądania telewizji cyfrowej (to w 70%) w mniejszym stopniu do słuchania muzyki (30%). Jeśli chodzi o muzykę to raczej Rap, r&b, sou,l electro, rock.

Mam do dyspozycji 700 euro na amplituner i głośniki. Jestem zdecydowany na głośniki Jamo s 506 Hcs 3 lub Jamo s 606 Hcs 3 ( ok 400 euro) lecz nie wiem które wybrać .Jeśli chodzi o amplituner moimi typami są jak w temacie ONKYO TXSR507,Yamaha RXV465, HK AVR155 wszystkie w podobnej cenie ok 300 euro (ewentualnie Denon AVR 1610 HK AVR 255 lub Yamaha RXV565 ale one są już droższe ok 400 euro)

Moim faworytem narazie jest ONKYO TXSR507. Dużo pochlebnych opini w testech, niestety nie znalazłem żadnych opini użytkowników no i nie miałem okazji go posłuchać.

Oto moje pytania:

1. Czy ONKYO TXSR507 plus Jamo bedzie dobrym wyborem, który ampli polecacie?
2. Czy to odpowiednie głośniki do takiego pomieszczenia?
3. Czy wybrać niższy model Jamo a reszte kaski przeznaczyć na leszy ampli czy odwrotnie?
4. Jakie kable wybrać by połączyć ampli i głóśniki (osobny budżet) czy ważna jest marka czy przekrój ?

Z góry dziękuję za odpowiedź

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach