lukas7 Napisano 30 października 2009 Udostępnij Napisano 30 października 2009 Witam, wyszliśmy z inicjatywą kupna mikrofonów nagłownych do szkoły no i zostało to na nasze szczęście pozytywnie rozpatrzone. Teraz w poniedziałek musimy przedstawić jakieś oferty, no i przyznam, że w tych sprawach jestem lekko zielony i chciałbym od Was usłyszeć jakieś ciekawe propozycje. Z tego co do tej pory patrzyłem na Allegro, dosyć ciekawym wariantem wydaje się Azusa:http://www.allegro.pl/item796781862_bezprz..._fvat_gwar.htmlCo o tym sądzicie, i co jeszcze ewentualnie możecie polecić w tym budżecie cenowym? +/- 200zł za sztukę. Z góry dzięki za pomoc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 30 października 2009 Udostępnij Napisano 30 października 2009 Ja bym raczej celował w firmy typu Shure, Beyerdynamic czy Reloop. Są sprawdzone i sprzęt jest wysokiej klasy, a wszelkie "nowości" i im podobne wytwory to ciężko jest oceniać, może być ok, a może być do niczego. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gatto Napisano 31 października 2009 Udostępnij Napisano 31 października 2009 Na szkolne apele to jest najlepszy wybór. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas7 Napisano 1 listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 listopada 2009 Dzięki za rady. A co powiecie na temat tego mikrofonu?http://www.allegro.pl/item796781845_mikrof..._fvat_gwar.htmlTańszy o niecałe 50zł, ale za to grubszy. Czy warto dopłacić te 46zł i kupić cieńszy? Zważywszy na to, że planowany jest zakup 4 sztuk, więc różnica cenowa wzrasta do 184zł. Czy poza grubością różnią się jeszcze czymś szczególnym? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...