Kozlik Napisano 21 lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 lutego 2010 Witam, jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o dobieranie wszystkich parametrów. W każdym teście wypada co innego a parametrów jest mnóstwo, do tego połączenie amplitunera z głośnikami jak zauważyłem też nie jest takie proste :/Chciałbym kupić zestaw głównie do słuchania muzyki. Słucham wszystkiego od klasycznego rocka poprzez stare hh aż do np. Axwell Miło by było jeśli zestaw składał by się z amplitunera oraz CD(podobno lepiej?)/DVD oraz kolumn. W czym najlepiej by było jeśli bym kupił 2 kolumny główne (+ ewentualnie sub/głośnik centralny). Chciałbym mieć na przyszłość możliwość podłączenia kolumn do dźwięku przestrzennego jednak teraz jest to zupełnie nieistotne, bo nie mam TV a filmy rzadko oglądam. Pokój jest spory bo ma 4,5 x 7,5. Jednak jako student wiadomo przeprowadzki wchodzą w grę, więc mam nadzieję że nie jest to aż tak istotny parametr. Ojciec ostatnio kupował jakiś komplet do LCD i wybrał coś takiego: Onkyo TX-SR 505 E + Onkyo DVD + głośniki mAudio. Z tego co słuchałem zestaw wypada dobrze. Jednak pytanie czy jest to zestaw muzyczny czy filmowy? Czy za te pieniądze da się coś lepszego dostać. Nie sprawdzałem ile to kosztuje w sumie ale ojciec mówił że w 2500 się zmieścił.Słyszałem też że podobno nie warto inwestować ponad 1000 pln w ampli przy tych pieniądzach i najlepiej władować sporo w dwie kolumny to wtedy suba nie potrzeba. Lepiej jest kupować osobno wszystko czy może gotowe zestawy? Już nawet nie wiem czy do dobrego działu trafiłem czy aby do stereo nie powinienem Będę wdzięczny za każdą poradę Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...