Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Witam,
jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o dobieranie wszystkich parametrów. W każdym teście wypada co innego a parametrów jest mnóstwo, do tego połączenie amplitunera z głośnikami jak zauważyłem też nie jest takie proste :/

Chciałbym kupić zestaw głównie do słuchania muzyki. Słucham wszystkiego od klasycznego rocka poprzez stare hh aż do np. Axwell icon_wink.gif

Miło by było jeśli zestaw składał by się z amplitunera oraz CD(podobno lepiej?)/DVD oraz kolumn.

W czym najlepiej by było jeśli bym kupił 2 kolumny główne (+ ewentualnie sub/głośnik centralny). Chciałbym mieć na przyszłość możliwość podłączenia kolumn do dźwięku przestrzennego jednak teraz jest to zupełnie nieistotne, bo nie mam TV a filmy rzadko oglądam. Pokój jest spory bo ma 4,5 x 7,5. Jednak jako student wiadomo przeprowadzki wchodzą w grę, więc mam nadzieję że nie jest to aż tak istotny parametr.

Ojciec ostatnio kupował jakiś komplet do LCD i wybrał coś takiego: Onkyo TX-SR 505 E + Onkyo DVD + głośniki mAudio.

Z tego co słuchałem zestaw wypada dobrze. Jednak pytanie czy jest to zestaw muzyczny czy filmowy?
Czy za te pieniądze da się coś lepszego dostać. Nie sprawdzałem ile to kosztuje w sumie ale ojciec mówił że w 2500 się zmieścił.

Słyszałem też że podobno nie warto inwestować ponad 1000 pln w ampli przy tych pieniądzach i najlepiej władować sporo w dwie kolumny to wtedy suba nie potrzeba.

Lepiej jest kupować osobno wszystko czy może gotowe zestawy? icon_wink.gif
Już nawet nie wiem czy do dobrego działu trafiłem czy aby do stereo nie powinienem icon_wink.gif
Będę wdzięczny za każdą poradę icon_wink.gif
Napisano