Skocz do zawartości

Składanie zestawu Technics


Kawaii

Recommended Posts

Witam.
Ostatnio zastanawiałem się nad złożeniem zestawu Technicsa.
Jako, że jestem w tym zielony, postanowiłem poprosić o radę fachowców.
Stąd też moje pytanie. Czy ktoś z Was mógłby podpowiedzieć mi jakie moduły powinienem zakupić, aby w pełni cieszyć się wysokiej jakości dźwiękiem?
Byłbym wdzięczny gdybym uzyskał pełną listę najlepiej współgrających ze sobą modułów ( mam tu na myśli wzmacniacze, tunery radiowe, odtwarzacze CD i kasetowe oraz tzw. sound processor's).
Priorytetem jest dla mnie czysty, wysokiej jakości dźwięk bez zakłóceń.
Liczę na szybką odpowiedź.
Pozdrawiam.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego akurat Technics? marka znana z Pewexów - swojego czasu na tle rodzimej produkcji uznana za synonim wyższej jakości dźwięku; teraz można dostać bez problemu używany sprzęt innych marek; żeby nie było sam miałem swojego czasu zestaw Technicsa (wzmacniacz, CD, magnetofon), zestaw gra do teraz u rodziców i sprawuje się bez zarzutu ale... są lepsze sprzęty
podpowiedz gdzie to ma grać - w jak dużym pokoju? czego słuchasz? i najważniejsze - ile jesteś gotów wydać na ten zestaw?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak adamsona też mnie troszkę dziwi Twój wybór. Z doświadzczenia wiem,że Technics i "czysty, wysokiej jakości dźwięk bez zakłóceń" w znakomitej większości modeli nie szły w parze a im młodsze modele tym gożej. Jak zresztą widac marka całkowicie zniknęła z ryku audio. Lepszym wyborem będzie choćby Pioneer czy JVC z tamtych tzn. 80-tych i 90-tych lat że o innych znamienitszych nie wspomnę. Choć w zasadzie to należy wspomnieć o Nakamichi, Akai, Kenwood czy nawet niektóre modele Philipsa na którym wzorowała sie nasza rodzima Unitra.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach