RexeR #1 Napisano 9 kwietnia 2010 Witam!Możliwe, że moje pytanie jest banalne, ale jestem kompletnie zielony w temacie Otóż razem z kolegą chcemy wykorzystać jeden wzmacniacz (z jednym wejściem) do dwóch gitar. Cały sprzęt opiera się na Jackach 6.3 mono. Wzmacniacz także jest mono. W celu podłączenia dwóch gitar do jednego wejścia (2x6,3 mono -> 1x6,3 mono) zakupiłem w Saturnie rozdwajacz z dwoma wejściami mono i jednym wyjściem stereo. Problem w tym, że wejście wzmacniacza nie łączy 2 sygnałów w jeden, a przejściówka jeden sygnał mono kieruje na kanał lewy, a drugi na prawy. Efektem jest brak dźwięku jednego z podłączonych instrumentów ( chyba wzmacniacz nie odbiera sygnału z drugiego pinu na jacku). Obecnie nie jestem przy kasie, więc nie chcę kupować nowego rozdwajacza, a Saturn nie wymienia niechcianych produktów.Czy można sygnał stereo z rozdwajacza zmienić na sygnał mono używając pojedynczej przejściówki stereo -> mono, uzyskując taki sam dźwięk jakbym podłączył od razu gitarę?Z góry dzięki,rexer Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach