Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam. icon_wink.gif

Jeśli chodzi o sprzęt audio jestem totalnym laikiem, dlatego właśnie znalazłem się na tym forum aby zasięgnąć waszej fachowej opinii. Chciałbym w najbliższym czasie kupić jakiś zestaw 2.1 do mojego laptopa.

Chodzi mi o jakieś w miarę dobrze grające głośniki, których górna granica cenowa kształtuje się tak na poziomie 200 zł. Obecnie jeśli korzystam z laptopa to podpinam do niego głośniki z mojej wieży stereo (mam kabel przejściowy z mini jackiem) i o takim samym rozwiązaniu pomyślałem w wypadku tych nowych głośników (jak na obrazku: LINK), bo zależy mi żeby ten kabel łączący głośniki z laptopem był naprawdę długi.

Czy jesteście w stanie coś takiego polecić icon_question.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam raczej zakup zestawu głośników 2.0, za niecałe 150zł możesz kupić Genius'y SP-HF1800A. Jakość dźwięku będzie dużo wyższa niż z zestawu 2.1 LOGITECHa czy CREATIVEa. Co do basu to nie masz się czym martwić, bo membrana subwoofer'a np. CREATIVE'a Inspire T3200 ma 13cm, a w Geniusach masz dwie membrany 10cm. Co po prostych obliczeniach daje nam wygraną Geniusów, jeśli chodzi o powierzchnię membran odpowiedzialnych za bas.
Do głośniczków kup sobie kabel np. taki i będzie grać. Tylko nie kupuj kabla dłuższego niż 5m, chodzi o to, że kabel analogowy podatny jest na starty i zakłócenia, a 5m to taka bezpieczna granica.

Tak na przyszłość proponuję kupić sobie jakąś kartę dźwiękową do laptopa, bo integry mają fatalną jakość. Taka będzie ok link
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.