kidman Napisano 23 sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 23 sierpnia 2010 witam,dostałem w "spadku" zupełnie nie używane kolumny 2x Midlton 80W, 8 Ohm oraz 2x jakieś bliżej nie zidentyfikowane kolumny (New.Line 140?) 140W, 4 Ohmnie umiem ich ocenić fachowym okiem ale zostało mi przekazane że kolumny nie używane - i tak według mnie wyglądają membrany.pytanie zasadnicze bo nie znam się niestety na tym, do czego do podpiąć? wszystkie cztery kolumny? czy wybrać tylko jedną parę? którą?powierzchnia pokoju to ok 12m2chciałbym amplituner bo lubię słuchać radia, tak poza tym to z pewnością podepnę to do kompa, nie mam żadnej fachowej kraty dźwiękowej, po prostu stereo i tyletrochę już czytałem ale potrzebuję pomocy, znalazłem np amplituner Yamaha RX-450, myślicie że to dobry pomysł? - chciałbym wydać do 300złz góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 23 sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 23 sierpnia 2010 Polskie kolumny z tego okresu (lata 80te...) mają brzmienie ciut oddalone od neutralności.No ale skoro je dostałeś - co nie ma co wybrzydzać.Najlepiej, jakbyś zrobił zdjęcia tych "drugich" kolumn i je zamiescił .Raczej wykorzystasz 1 pare, bo 2 nie ma co stawiać.Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kidman Napisano 24 sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 sierpnia 2010 podejrzewałem że nie są to jakieś super kolumny ale nowych lepszych na pewno bym nie kupował, dlatego jeżeli jest możliwość w miarę ekonomicznego ich wykorzystania to jestem za, hm z tego co sam już szukałem to do tej Yamahy którą podałem chyba i tak 4 nie mogę podpiąć - ma impedancję 8-16 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...