Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
Jestem początkujący więc proszę nie bić. Planuję zakup amplitunera, cd i głośników. Jeśli chodzi o źródło i wzmocnienie wybór padł na Yamaha CD-S300 i Yamaha R-S300. Zastanawiam się natomiast nad kolumnami. Najłatwiej powiedzieć - idź i posłuchaj. Sęk w tym że nie wszystkie są w jednym sklepie i trzeba wiedzieć o czego szukać. Na razie faworytami są: Koda Harmony K-2000B, B&W 685, Dynaudio Audience 42, Usher 520, Kef IQ30. Na co radzicie zwrócić uwagę? Na co postawić? Czy może dorzucilibyście coś do listy?
Napisano
Rozumiem że chcesz nową linie.
Osobiście mam RX-797 - po wstępnych porównaniach mam wrażenie że młodszy model jest uboższy. Stara linia to CDX-497... owy by nie pasował.
Jak napisałem mam i gra to ładnie. Generalnie polecam ze spokojnym sumieniem.
Nowych nie słyszałem.
Słucham na JBL E60 i jestem zadowolony, choć czasem przy spokojnej instrumentalnej muzie wychodzą braki JBL'a. Bynajmniej w 90% moich utworów są rewleacyjne.
Zestaw ma bass, wbrew wielu głosom góra wcale nie jest przerysowana a średnica... jest . Lecz nie jest podana na talerzu, może lekko wycofana, lecz słuchanie Oldefielda z tego CD'ka powoduje że zapominam o średnicy bo wszystko jest na swoim miejscu.
Generalnie mam wrażenie że mój zestawnie nie specjalnie odnajduje się w rocku... lecz jego słucham najmniej... bynajmniej np. Marilion brzmi dobrze.
Napisano
Cytat

Widzę, że chcesz kupić jakieś dobre monitorki. Ale dlaczego amplituner a nie wzmacniacz stereo? Jakaś moda na te amplitunery, czy co?

Bo osobno musiałbym dokupić tuner. R-S300 to ok.1200 zł. A-S300 to 1200 zł + T-S500 to dodatkowo jakieś 800 zł. Oczywiście, można zakładać że tuner wbudowany we wzmacniacz w jakiś sposób pogarsza brzmienie, ale wolałbym wydać te 800 zł dodatkowo na kolumny. Co do kolumn to na razie liderami są Koda Harmony K-2000B.
Napisano