kbanah Napisano 10 kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 kwietnia 2012 Witam, posiadam zestaw kina domowego Panasonic SA-ht535. Mam problem z podłączeniem go do komputera. Wiem, że w komputerze mam kartę dźwiękową 5.1 (6 wyjść z tyłu) lecz nie wiem skąd dorwać kabel (nazwa, typ, cokolwiek) który połączyłby mi peceta (z tych 5 tylnych wejść) z wyjściem chinch w kinie domowym.Nie wiem też, czy będą na takim połączeniu działały wszystkie głośniki bo ta chincha jest chyba 2-kanałowa.Jestem zielony w tych sprawach, dużo szukałem ale pewnie z powodu młodego wieku i braku wiedzy elektronicznej nic nie znalazłem.Nie mam telewizora a szkoda, żeby kino stało i się kurzyło a głośniki komputerowe mam w opłakanym stanie.Pozdrawiam, proszę o pomoc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kbanah Napisano 16 kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 kwietnia 2012 Kurcze, nikt nie ma tak podłączonego kina do kompa? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 16 kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 16 kwietnia 2012 Jeśli wejście jest na dwa wtyki RCA to jest dwukanałowe, nie podłączysz 6-ciu kanałów z komputera. Możesz zrobić zdjęcie tylnej ścianki amplitunera i je wstawić oraz napisać jaką masz dokładnie tę kartę dźwiękową w komputerze (info znajdziesz w "Menadżerze urządzeń"). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kbanah Napisano 17 kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 kwietnia 2012 (edytowany) Zdjęcia:Karta dźwiękowaKino domoweI chcę to czymś spiąć aby był dźwięk 5.1 Edytowano 17 kwietnia 2012 przez RoRo Odpowiadając na post poprzednika bezpośrednio po nim nie ma sensu go cytować! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...