Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kbanah

Panasonic SA-ht535

Recommended Posts

Witam, posiadam zestaw kina domowego Panasonic SA-ht535. Mam problem z podłączeniem go do komputera. Wiem, że w komputerze mam kartę dźwiękową 5.1 (6 wyjść z tyłu) lecz nie wiem skąd dorwać kabel (nazwa, typ, cokolwiek) który połączyłby mi peceta (z tych 5 tylnych wejść) z wyjściem chinch w kinie domowym.
Nie wiem też, czy będą na takim połączeniu działały wszystkie głośniki bo ta chincha jest chyba 2-kanałowa.

Jestem zielony w tych sprawach, dużo szukałem ale pewnie z powodu młodego wieku i braku wiedzy elektronicznej nic nie znalazłem.
Nie mam telewizora a szkoda, żeby kino stało i się kurzyło a głośniki komputerowe mam w opłakanym stanie.
Pozdrawiam, proszę o pomoc.

Jeśli wejście jest na dwa wtyki RCA to jest dwukanałowe, nie podłączysz 6-ciu kanałów z komputera. Możesz zrobić zdjęcie tylnej ścianki amplitunera i je wstawić oraz napisać jaką masz dokładnie tę kartę dźwiękową w komputerze (info znajdziesz w "Menadżerze urządzeń").

Nie ma opcji, wejście jest dwukanałowe, więc sześciu z tego nie zrobisz. Może amplituner ma Dolby Pro Logic, czy jakiś inny tryb 5 Stereo to wtedy mimo sygnału dwukanałowego będą grały wszystkie głośniki, ale to bez sensu...

Cytat

Nie ma opcji, wejście jest dwukanałowe, więc sześciu z tego nie zrobisz. Może amplituner ma Dolby Pro Logic, czy jakiś inny tryb 5 Stereo to wtedy mimo sygnału dwukanałowego będą grały wszystkie głośniki, ale to bez sensu...

Ma Divx video, Dolby Digital pro logic II i digital dts surround. O to chodzi. W razie czego jaki do tego kabel bo ja skręciłem jakiś kabel jack z czinczą i nie działało. Nawet mi pasuje, żeby wszystkie grały na 2 kanałach ważne żeby grały ;]

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się