Skocz do zawartości
Galussoo

Kino domowe - jaki zestaw?

Recommended Posts

Witam Wszystkich!

Troche zielony jestem w tym temacie - wiec dlatego mam pytanie...jaki zestaw do TV 3D Panasonic TX-P50VT20EA do niego podpiety PS3, laptop i dysk sieciowy z filmami i muzyka...wiec zestaw ma sluzyc do naglosnienia filmow a takze do sluchania czasem muzyki.....
Cena do ok 4.000 pln.
a tu link jak wyglada mniej wiecej pokój:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphoto...156128264_n.jpg

Z góry dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie icon_wink.gif))

Z góry dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie icon_wink.gif))[/quote]
Przylaczam sie do tematu,gdyz rownież jestem zielony wtych sprawach,co do kino domowe.A ja mam takie pytanie do kino domowejaki i co do jakiego sprzetu co do kina domowego,mam tv sony3d,komputer ntt,dysk twardy,sieciowka ,dysk sieciowy z filmami i muzyka,ma słuzyc do filmow i muzyki equalizer,basy,trebles itp..Patrzylem w internecie przez allegro iskapiec,swistak wypatrzylem marantza,panasonic,yamaha,onkyo ktopry lepszy?do tego by podłaczyc muzyka z komputera,laptopa z winamp,z telewizora sony 3d itp., zinnych zrodel,kolumny,glosniki ztuba itp.
Edytowano przez RoRo
odpowiadając na post poprzednika nie ma sensu cytować go w całości!

@ Galussoo
Z rysunku wynika że kolumny będą stały z boku telewizora, a wydzielone miejsce w pokoju na sprzęt nie jest zbyt wielkie. Wysokość pomieszczenia standardowa ?

A jaka jest standardowa wysokość pokoju?

Przyjrzałem się schematowi Twojego pokoju, jest dużo wolnych rogów, więc warto wziąć kino domowe z takimi stojącymi kolumnami. Masz budżet na wypasione siedmiogłośnikowe kino domowe,

Hmmm nie wiem czy standard ale wysokosc sufitu 2,85 metra icon_smile.gif no nie wiem czy mala przestarzen...od tv do naprzeciwleglej sciany ok 5 metrow i prawie 5 metrow szeroskosci...nie wliczasm czesci kuchennej icon_smile.gif