rosiaczek666666d Napisano 6 listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 listopada 2012 Witam, chcialbym uzyskać efekt dzwieku 3d w grach, taki jaki jest w plikach mp3 holophonic sound, otrzymywany oczywiscie na słuchawkach. Dziwiek nagarań jest porażający, słychać jakby wszystko działo sie w okół nas. Ogolnie bardzo mało jest informacji dotyczacych holofoni a ja jeżeli coś jest to są to stare info z przeciągu 2003 - 2008. Kiedyś gdzieś znalazłem temat w którym ludzie twierdzili że da sie otrzymać zadawalający efekt za pomocą odpowiedzniej karty dzwiękowej. Ja własnie chciałbym taka karte zakupić. Czy ktoś coś wie na ten temat ?i jak to sie ma do obecnego sprzetu?Przykładowa ścieżka dzwiękowa dzwieku 3d http://www.youtube.com/watch?v=oPTa4_HrPhs Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 6 listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 listopada 2012 To jest kwestia przygotowania nagrania (w sumie to kwestia ilości mikrofonów), a nie sprzętu odtwarzającego, więc nie wiem gdzie widziałeś takie bajki, że ze wszystkiego można zrobić nagrania binauralne. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rosiaczek666666d Napisano 15 listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 listopada 2012 (edytowany) A chociaż podobny efekt do tego można uzyskać? Edytowano 15 listopada 2012 przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio po nim - nie ma potrzeby cytować go w całości... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 15 listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 listopada 2012 Co to znaczy podobny efekt? Są różne "uprzestrzenniacze", ale to jest tylko niszczenie sygnału źródłowego... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rosiaczek666666d Napisano 15 listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 listopada 2012 Cytat Co to znaczy podobny efekt? Są różne "uprzestrzenniacze", ale to jest tylko niszczenie sygnału źródłowego... wow.. Podobny to podobny nie bardzo wiem jak to lepiej wytłumaczyć, nie znam sie na dzwięku. Poprostu chciałbym usłyszeć taką przestrzenność i realistyczność dzwięku w grach jak w tych nagraniach albo chociaż jak najbardziej zbliżony efekt . Podczas słuchania owej holofoni odnosze wrażenie że sytuacje oddane poprzez dzwięk dzieją sie na prawde wokół mnie.Sprawa wyglada tak kupilem głośniki logitech z5450 5.1 i zostało mi jeszcze troche hajsu i chciałby je przeznaczyć właśnie na karte dzwiekową. Zaczałem sie zagłebiać w temat kart dzwiekowych ale jak na razie przerasta mnie to wszystko. Znałazłem tyko taką funkcje CMSS-3D/Dolby Headphone w konkretnych kartach dzwiekowych ktora rzekomo daje podobny efekt. Posługiwał bede sie słuchawkami stereo dokanałowymi logitecha Czekam na wasze propozycje Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rosiaczek666666d Napisano 17 listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 listopada 2012 Cytat Cytat Co to znaczy podobny efekt? Są różne "uprzestrzenniacze", ale to jest tylko niszczenie sygnału źródłowego... wow.. Podobny to podobny nie bardzo wiem jak to lepiej wytłumaczyć, nie znam sie na dzwięku. Poprostu chciałbym usłyszeć taką przestrzenność i realistyczność dzwięku w grach jak w tych nagraniach albo chociaż jak najbardziej zbliżony efekt . Podczas słuchania owej holofoni odnosze wrażenie że sytuacje oddane poprzez dzwięk dzieją sie na prawde wokół mnie.Sprawa wyglada tak kupilem głośniki logitech z5450 5.1 i zostało mi jeszcze troche hajsu i chciałby je przeznaczyć właśnie na karte dzwiekową. Zaczałem sie zagłebiać w temat kart dzwiekowych ale jak na razie przerasta mnie to wszystko. Znałazłem tyko taką funkcje CMSS-3D/Dolby Headphone w konkretnych kartach dzwiekowych ktora rzekomo daje podobny efekt. Posługiwał bede sie słuchawkami stereo dokanałowymi logitecha Czekam na wasze propozycje fresh Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 17 listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 listopada 2012 No właśnie "rzekomo" w praktyce to w ogóle nie ma sensu, przynajmniej z mojego punktu widzenia, a efekt przestrzenny można łatwo uzyskać jak się ma dobry sprzęt, dobrze pomieszczenie i odtwarza się dobry materiał... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.