DamianO14O Napisano 8 marca 2013 Napisano 8 marca 2013 Witam.Jestem laikiem w sprawach audio video wiec mam takie pytanko do fachowców Posiadam Głośniki Technics SB-T200 jestem bardzo zadowolony z tych głośników, podpięte są pod Yamahe RX-396 ale cos mi zaczyna szwankować wiec chciałbym wymienić. Mam znajomego, który upiera się sie, że Amplituner Technics SA-AX7 jest jednym z najlepszych (przynajmniej w tej cenie) wiec chciałbym zapytać czy sprzęt w tych czasach typu Pioneer VSX-422 byłby dla mnie w sam raz czy warto kupić Technicsa, chciałbym rozbudować sobie sprzęt do systemu 5.1 na razie mam tylko stereo SB-T200 jednak przy nowym sprzęcie widzę ze są kodeki HD itp . . . czy jestem w stanie to wykorzystać czy będę słyszał różnice, gdy podepnę pod Blureya i odpalę Film lub muzykę jeżeli miałbym kupić Technics SA-AX7 to nie musze dokupywać procesora dźwięku czy cos takiego żeby słyszeć efekty w kinie 5.1 ?Do tego proszę o poradę, mam do kupienia zestaw kina domowego Technics SB-C500 centralny i Technics SB-S500 SURROUNDy czy to dobry wybór jak na moje nie wygórowane wymagania jednak chciałbym mieć dość fajnie grający sprzęt grający muzykę jak i filmy, Do tego jakieś propozycję Suba w cenie do 500 zł chciałbym by był aktywny.Dzięki z góry za porady i odpowiedzi PozDro! Odpisz, cytując
don Napisano 8 marca 2013 Napisano 8 marca 2013 Yamaha jakby nie było to sprzęt stereo, jak zmienisz na amplituner do kina to musisz się liczyć z utratą jakości w muzyce.Pioneer podejrzewam nie gra gorzej od tego Technicsa, bo ta marka w późnych latach jechała tylko na samym znaczku firmowym. Odpisz, cytując
DamianO14O Napisano 8 marca 2013 Autor Napisano 8 marca 2013 (edytowany) to nie musze dokupywać zadnych procesorów dzwieku do Teech SA AX7 ? by mieć dzwiek hd itp ? Edytowano 8 marca 2013 przez RoRo odpowiadając na post poprzednika nie ma sensu cytować go w całości! Odpisz, cytując