ati701 Napisano 14 lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 lutego 2008 Witam,Niedawno zakupiłem odtwarzacz CD NAD 512. Słyszałem że jest dobry i dużo nie odbiega od NAD 514. Co możecie o nim powiedzieć czy to dobry wybór? Kosztował mnie 400 zł z przesyłką czy to nie jest za wiele? Wyczytałem że posiada on przetworniki jedno bitowe typu MASH. Proszę o informacje o nim. Zaznaczam że jestem początkujący dopiero i zaczynam kupować sprzęt. Będzie to grało na kolumnach jamo e 680 i przejściowo na Ramdmorze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kibic1 Napisano 14 lutego 2008 Udostępnij Napisano 14 lutego 2008 Nie jest to odtwarzacz zbyt analityczny.Ale typowo dla firmy daje przyjemne nie drażniące brzmienie.Typ zastosowanego przetwornika nie ma wpływu bezpośredniego na dżwięk.Powinieneś być zadowolony może nie będzie zbyt błyszczł ale zawsze będzie przyjemność ze słuchania muzyki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ati701 Napisano 14 lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 lutego 2008 To dobrze A powiedz mi czy nie za dużo za niego zapłaciłem? I czy w tej cenie nie było nic lepszego? Prawdę mówiąc myślałem nad hk750 i Cambridge cd4 i d 300. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...