bandzior85 Napisano 9 stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 stycznia 2014 Witam Was,Przeglądając youtube natrafiłem na kanał ReduktorSzumu poruszający zagadnienia audio.Jestem laikiem ale według mnie wiedza z tych filmików jest w fajny, prosty sposób przekazywana.Według Was na ile jest to wiarygodne źródło wiedzy?http://www.youtube.com/user/ReduktorSzumu Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 9 stycznia 2014 Udostępnij Napisano 9 stycznia 2014 Ciekawy, poruszający różne tematy. Całkiem fajny. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bandzior85 Napisano 6 marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 marca 2014 też tak właśnie sądzę Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 6 marca 2014 Udostępnij Napisano 6 marca 2014 Podejście jest typowo laboratoryjne, ale na pewno nikogo nie oszukują. Jedyne do czego można się przyczepić, to do wykonywania pomiarów na podstawowym modelu karty dźwiękowej USB od Creative'a, to jednak nie jest referencyjny sprzęt. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal735r Napisano 30 kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 30 kwietnia 2015 Czlowiek stawia na proste fakty i wiedzę techniczną. I to interesuje wielu ludzi. Niestety audiofilom to nie po nosie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miwako Napisano 12 października 2015 Udostępnij Napisano 12 października 2015 Bardzo spoko ja pracuję w mediach i z doswiadczenia wiem, że mnóstwo Youtuberów ma lepsze kanały i wiedze niż te pokazywane w telewizji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...