Skocz do zawartości

Recommended Posts

Co myślicie o takim komplecie głównie pod gry / filmy:

- Karta dźwiękowa Asus XONAR D2/PM
- Edifier S330D 2.1 Toslink Black

Do tego mam już słuchawki Brainwavz HM3, a w przyszłości będę chciał kupić zestaw stereo do 3-4 tyś zł. Nie bawię się dźwiękiem, chcę całość zmontować, odpowiednio ustawić i korzystać.

Może jakieś inne propozycje? I czy dam radę podłączyć zestaw stereo i głośniki jednocześnie pod tego typu kartę? Wybaczcie, jestem laikiem ;/

Z góry dziękuję za pomoc.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanów się dobrze zanim wywalisz 1000zł na zabawki-pierdziawki komputerowe, bo za te pieniądze możesz kupić naprawdę dobre stereo (a w porównaniu do tego, co zamierzasz nabyć, to wręcz genialne stereo, kompletnie inna bajka). Jak to zrobić? Rozejrzyj się po forum, zajrzyj do tematu "jak pisać pierwsze posty" itp. itd.
Widzę, że nie piszesz nic o muzyce, ale jednak nóż w kieszeni się otwiera, kiedy ktoś chce przeznaczyć niezłą kwotę na takie urządzonka. icon_wink.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym sęk, że nie chce zestawu stereo. Chciałbym sobie wymienić moje stare głośniki na coś innego. Jestem ograniczony gabarytami i nie chcę nic dużego koło monitora a taki zestaw mi odpowiada. Stąd też mój wybór padł na te głośniczki.

Co do karty muzycznej to sam jeszcze nie wiem czy chce ją kupić. Wszystko zależy jak będą się głośniki sprawować na cyfrowym wyjściu. I tak, nie zależy mi na muzyce tylko na jakości podczas grania i oglądania filmów.

Jeżeli chodzi o stereo to niedługo chcę sobie sprawić jakiś zestaw do 3-4 tyś.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
Kupiłem Edifier S330D 2.1 Toslink Black lecz długo się nimi nie nacieszyłem bo wylądowały na wymianie 3 dniowej. Okazało się że cewka "stand by" piszczy.