jodzik Napisano 1 października 2014 Napisano 1 października 2014 Witam, jestem nowicjuszem dlatego proszę o poradę w sprawie wyboru amplitunera do zestawu Tonsil Maestro II 5.1:-cena ok. 1000 zł, oczywiście używany bo nowy w tej cenie z tymi parametrami to abstrakcja,-7.1 lub 7.2,-pokój 35 m2,-możliwość kożystania z internetu, wi-fi niekoniecznie-w tej cenie?,-dwie strefy,dziękuję za pomoc. Odpisz, cytując
jacek75 Napisano 1 października 2014 Napisano 1 października 2014 Gdyby nie konieczność tych dwu stref, ( rozumiem że dalsza rozbudowa), to mógłbyś mieć w cenie ok. 1000zł spory wybór wśród nowych, co ważne kompletny jeśli chodzi o obowiązujące kodeki i nowe technologie jak 3D, ultra HD, złącze Ethernet, Bluetooth, AirPlay, Deep Colour. O usb czy hdmi nie wspomnę bo to używane 3/4 latki je mają. Chyba że masz możliwość małego nagięcia budżetu na nowy np. pioneer vsx serii 923. Odpisz, cytując
jodzik Napisano 1 października 2014 Autor Napisano 1 października 2014 Dam radę przeznaczyć 1200 zł na Amplituner jeżeli byłby nowy, ale czy warto?. Szczerze to 70/30 muzyka/film, zależy mi jednak na słuchaniu w innej niż stereo formie-taki mój wybryk. Chciałbm jednak słuchać muzyki bezpośrenio z internetu. Zestaw to przód-2xMaestro II 180, tył-2xMaestro II 130, centralny-1xMaestro II 100C, subwoofer-ACTIV 200. Odpisz, cytując