Skocz do zawartości

Amplituner do zestawu Tonsil Maestro II 5.1


jodzik

Recommended Posts

Witam, jestem nowicjuszem dlatego proszę o poradę w sprawie wyboru amplitunera do zestawu Tonsil Maestro II 5.1:

-cena ok. 1000 zł, oczywiście używany bo nowy w tej cenie z tymi parametrami to abstrakcja,

-7.1 lub 7.2,

-pokój 35 m2,

-możliwość kożystania z internetu, wi-fi niekoniecznie-w tej cenie?,

-dwie strefy,

dziękuję za pomoc.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie konieczność tych dwu stref, ( rozumiem że dalsza rozbudowa), to mógłbyś mieć w cenie ok. 1000zł spory wybór wśród nowych, co ważne kompletny jeśli chodzi o obowiązujące kodeki i nowe technologie jak 3D, ultra HD, złącze Ethernet, Bluetooth, AirPlay, Deep Colour. O usb czy hdmi nie wspomnę bo to używane 3/4 latki je mają. Chyba że masz możliwość małego nagięcia budżetu na nowy np. pioneer vsx serii 923.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dam radę przeznaczyć 1200 zł na Amplituner jeżeli byłby nowy, ale czy warto?. Szczerze to 70/30 muzyka/film, zależy mi jednak na słuchaniu w innej niż stereo formie-taki mój wybryk. Chciałbm jednak słuchać muzyki bezpośrenio z internetu. Zestaw to przód-2xMaestro II 180, tył-2xMaestro II 130, centralny-1xMaestro II 100C, subwoofer-ACTIV 200.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko będzie o używany, dlaczego? bo amplitunery z radiem www, czy serwisem spotify są dość nowym wytworem, a 7.1 i 2 strefy może nie najmłodszym, ale występowanie tych dwu interesujących aspektów, skłania ku bardzo świeżym produktom, których jest na aukcjach bardzo mało z wiadomych względów. Plusem jest to że mają nowinki typu bezprzewodowa transmisja bth, airplay, 3D, 4k, a hdmi i usb standardowo. Więc to może być nie kwestia, czy warto wydać 1200zł , tylko pewnie konieczność dołożenia i wyboru nowego.