pkonkolv6 Napisano 23 października 2014 Napisano 23 października 2014 Witam.Jak w temacie planuje zakup zestawu który podłącze pod TV. Zestaw głównie będzie wykorzystywany przy grach na PS4, oraz muzyki z nośników zewnętrzynch czy to przez łącza bez przewodowe. Rozmiar pokoju to około 22m^2 . Z muzyki to słucham naprawdę szerokiego zakresu muzyki poczynając od hip hopu czy electro house, muzyki z mocnym basem po muzykę z lat 70'/80'/90' i wszelkie inne "maści" Zestaw chce kupić już taki żeby był wieloletni nie jestem też wielkim audiofilem więc proszę bez tekstów że na zestaw amplituner + głośniki 5.1( przyczym subwoofer planuje kupić osobno po jakimś czasie żeby nie władować się naraz w zaduże koszty) że taki zestaw trzeba za conajmniej 3000tysie i tak to mało i wgl.... Znalazłem taki amplituner i myśle że jest maxymalnie wystarczający:http://www.euro.com.pl/amplitunery/yamaha-...0&cr=0#opisteraz tylko do niego 5 głośników w cenie myśle max 800 zł nie znam się specjalnie na aktualnych firmach których głośniki warto kupić często czytam o Taga albo Prism Onyx... mi osobiście te firmy nic nie mówią ale kupiłem w tym roku zestaw głośników do laptopa typu 2.1 firmy o której nigdy nie słyszałem a wiele osób ją polecało mi na forach mianowicie Edifier i jest w 100% zadowolony z zestawu model to C3 koszt około 500zł i poprostu bajka bass, jakość dźwięku jeśli chodzi o 2 kolumny z subwooferem genialny design drewniane obudowy.Dlatego czekam na oferty kolumn i ewentualnie komentarze czy propozycje amplitunera nie przewiduje w najbliższym czasie kupowanie odtwarzacza bluray czy coś.Z góry dziękuje za pomoc. Odpisz, cytując