Mapryl Napisano 16 listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 listopada 2014 Witam,panowie jak to jest z waszymi wzmacniaczami/amplitunerami są ciche czy też wydają niski dźwięk który kolokwialnie można by opisać jako buczenie ?Pytam, bo nie mam dużego doświadczenia, aczkolwiek wydaje mnie się ,że powinny być ciche. W sumie to od kilku dni miałem wrażenie ,że słyszę niskie jednostajne buczenie oczywiście słyszalne głównie wieczorem kiedy w mieszkaniu i okolicy jest względna cisza. Półtora tygodnia wcześniej dostałem amplituner z serwisu, gdzie był wysłany z powodu szumów w prawym głośniku, jeśli dobrze pamiętam to padły kondensatory(?) , po serwisie szumy w głośnikach ustały ale za żadne skarby nie jestem w stanie powiedzieć czy już wtedy był ten niski jednostajny dźwięk wydobywający się z amplitunera czy nie, tak samo nie powiem czy wcześniej było cicho czy nie bo kilka tygodni wstecz jedyne co słyszałem to szumiący prawy głośnik. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 16 listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 listopada 2014 Cześć.Jaki to ampli ? Buczy sam w sobie, czy z jakimś podpiętym źródłem ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mapryl Napisano 16 listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 listopada 2014 Ampli to HK3490podpięte są :cd HK HD980PS3 przez opticaltuner od kablówki analogowo Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieluwid Napisano 16 listopada 2014 Udostępnij Napisano 16 listopada 2014 To już był w serwisie ? Nie wiesz czy wcześniej buczało, więc ciężko stwierdzić, czy nie zwalili czegoś przy naprawie.Jednak na Twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze, czy to nie wina połączeń. Na wszystkich wejściach buczy ? Sprawdzałeś ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...