bajaczek #1 Napisano 22 listopada 2014 Witam. Co myślicie o zestawie denon dht-551? Wcześniej rozważałem kupno jakiegoś plastikowego kina z odtwarzaczem blu-ray ale będąc ostatnio w markecie zauważyłem ten zestaw za niecałe 1500zł i stwierdziłem, że mógłby być dużo lepszy. Budżet to tak właśnie ~1500zł na sam sprzęt, bez kabli etc.Chciałbym mieć zestaw do oglądania filmów w salonie (40m2) składający się z projektora, odtwarzacza no i dźwięku. Chciałbym się zapytać jak wyglądałaby spawa kabli do tego zestawu. Potrzebowałbym całkiem długich do wiszących głośników (do centralnego może być krótszy) ale łącznie tak pewnie z 30m. Jakie można by kupić do tego zestawu, żeby dobrze grało ale cena nie powalała (dodam, że nie jestem jakimś audiofilem, melomanem i zestaw będzie do filmów)?Jak wyglądałoby połączenie tych trzech sprzętów tj. amplitunera z odtwarzaczem i z projektorem?Z góry dziękuje za odpowiedz i proszę o wyrozumiałość bo jestem amatorem.Tutaj zrobiłem prymitywny plan salonu w skali 62,5:1 http://imgur.com/wFqARHZ (ta luka to przejście z salonu do hallu) Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bajaczek #2 Napisano 23 listopada 2014 refresh Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bajaczek #3 Napisano 24 listopada 2014 produkt Amplituner kina domowego PIONEER VSX-329 (czarny) 699.00 produkt Zestaw kolumn 5.0 TAGA HARMONY TAV-306 v.2 (Czarny) 499.00 produkt Subwoofer aktywny TAGA HARMONY VIGOR SW-8 (Czarny) 474.00 zestaw cena brutto: 1672 PLNa cos takiego? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bajaczek #4 Napisano 25 listopada 2014 A może jednak ktoś pokusi się na odpowiedź? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach