makmk Napisano 29 marca 2008 Udostępnij Napisano 29 marca 2008 Jestem nowicjuszem, a chciałbym słuchać dobrze nagranych plyt. W internecie można kupić audiofilskie płyty jednak jest tyle rodzajów że trudno zdecydować się.- 180g (chyba chodzi o wagę?)- 20 Bit K2- 24 K Gold Disc (pewnie złota?)- Hybrid Stereo- ?- HDCD -?- Mini LP - ?i o co tu w tym wszystkim chodzi?, jaka jest kolejność pod względem jakości?Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
audionet Napisano 29 marca 2008 Udostępnij Napisano 29 marca 2008 180 gram-Odnosi sie tylko do winylu,tak to jest waga płytySposób nagrywania taśmy matki z podwyższoną jakością np ze starego oryginałuJak słusznie zauważyłeś warstwa odbijająca płyty nie jest z aluminium ale ze złota.płyta hybrydowa zawiera dwa zapisy ,na wierzchu SACD a pod spodem CD.Odtwarzacze same znajdują odpowiednią warstwę.Mini LP wersja na CD płyty która w oryginale była nagrana jako 12 calowy winyl Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makmk Napisano 30 marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 marca 2008 Dzięki za odpowiedźWygląda na to że jakościowo najlepsze płyty to złote CD, ale czy faktycznie tak jest, czy to tylko szpan?I jakie są opinie o 20 Bit K2? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stanisława Napisano 30 marca 2008 Udostępnij Napisano 30 marca 2008 Jest jeszcze format płyt K2HD wdrażany przez JVC. Nie wiem czy jest to rozwinięcie formatu 20BitK2.http://www.cdrinfo.pl/news/11598 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...