radeck Napisano 15 grudnia 2015 Udostępnij Napisano 15 grudnia 2015 Szanowni Koledzy,Nie jestem pewien czy powinienem umieścić niniejszy temat w tym dziale, ale uznałem, że skoro (w jakiejś części) dotyczy sprzętu hi-fi i nie mogłem znaleźć bardziej odpowiedniego działu - wyląduje właśnie tutaj Jeśli Moderator uzna, że jest dla niego lepsze miejsce proszę o przeniesienie.Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem odtwarzacza sieciowego Denon DNP-730AE. Jest on zgodny z usługą Spotify Connect, czyli z grubsza rzecz biorąc odtwarzacz sieciowy, poprzez wbudowaną aplikację odtwarza muzykę strumieniowaną przez serwis Spotify. O ile sam pomysł jest bardzo sympatyczny, o tyle... całość nie działa jak powinna.Mianowicie, odtwarzana w ten sposób muzyka zacina się co sekundę i całkowicie uniemożliwia słuchanie. Aby było ciekawiej, dzieje się tak zazwyczaj po godzinie 14 i w dni weekendowe. Do godziny 14 od poniedziałku do piątku muzyka gra bez żadnych zakłóceń. Aby było jeszcze ciekawiej, korzystając z tej samej sieci Wifi, w tym samym czasie gdy na odtwarzaczu sieciowym słuchanie jest niemożliwe, Spotify działa bezproblemowo na systemie Windows oraz na smartfonach z systemem Android.Jestem po dość ciężkiej przeprawie przez fora, w tym forum samego Spotify i jak się okazuje mnóstwo użytkowników spotyka się z tym problemem.Być może ktoś z tego forum również jest nieszczęśliwym użytkownikiem Spotify Connect i uporał się z problemem? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gyver Napisano 15 grudnia 2015 Udostępnij Napisano 15 grudnia 2015 Próbowałeś podłączyć internet kablem? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radeck Napisano 15 grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 grudnia 2015 Cytat Próbowałeś podłączyć internet kablem? Tak, ale nie robi to różnicy. Tym bardziej, że - jak wspomniałem - w tym samym momencie Spotify na smartfonie i komputerze gra bez zastrzeżeń. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sandflyer Napisano 15 grudnia 2015 Udostępnij Napisano 15 grudnia 2015 Jeśli "mnóstwo użytkowników spotyka się z tym problemem", to znaczy że wina leży po stronie Spotify, nie po stronie sprzętu. Jeśli po kablu problem nie znika, to spokojnie możesz wykluczyć typowe przyczyny typu kiepski sygnał wifi, czy jakieś zakłócenia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radeck Napisano 16 grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 grudnia 2015 Cytat Jeśli "mnóstwo użytkowników spotyka się z tym problemem", to znaczy że wina leży po stronie Spotify, nie po stronie sprzętu. Jeśli po kablu problem nie znika, to spokojnie możesz wykluczyć typowe przyczyny typu kiepski sygnał wifi, czy jakieś zakłócenia. Doszedłem do takich samych wniosków. pozostaje mi zatem czekać. Korzystając z okazji mam jeszcze prośbę - jeśli znalazłby się ktoś kto korzysta z Denona DNP-730AE prosiłbym o wiadomość prywatną, chciałem zamienić słowo bo mam pewne obiekcje co do jego działania. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.