gregor Napisano 10 kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 kwietnia 2008 Witam. Chcę kpić kino domowe (zestaw do 1500 kompletny). TV mam już SAMSUNGA i teraz potrzebuję do tego jakiegoś dźwięku. Napiszcie mi na początek jaka jest różnica między tymi modelami: Samsung HT-TX35R + SWA 3000Samsung HT-TX35RSamsung HT-TX35...poza tym że cena. Nie znam się na tym tak dobrze żeby dostrzedz różnice.Jeśli nie któreś z tych,to jakie kino możecie mi polecić d 1500zł ??Dzięki wielkie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arti Napisano 10 kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 kwietnia 2008 WitamNapisz nam czy ma to byc zestaw kina domowego nowy czy moze byc uzywany i w jak duzym pomieszczeniu bedzie to stalo wtedy napewno jakos Ci pomozemy...Pozdrawiam Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor Napisano 10 kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 kwietnia 2008 Cytat WitamNapisz nam czy ma to byc zestaw kina domowego nowy czy moze byc uzywany i w jak duzym pomieszczeniu bedzie to stalo wtedy napewno jakos Ci pomozemy...Pozdrawiam Pomieszczenie ma ok. 30 m2 . A sprzęt tylko nowy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEVIL Napisano 11 kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 11 kwietnia 2008 Cytat Jeśli nie któreś z tych,to jakie kino możecie mi polecić d 1500zł ?? To że ma tv Samsunga nie oznacza że audio ma też być Samsunga.W tej kwocie możesz już mieć zestaw Yamahy oparty na amplitunerze RX-V361+DVD-S661+Jamo HCS 406. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor Napisano 11 kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 kwietnia 2008 Dzięki za fachową odpowiedź...nareszcie jakieś konkrety. Napisałem SAMSUNGA, bo sądziłem, że może będzie miało znaczenie to , jakie są wyjścia i wejścia, żeby sprzęt był kompatybilny. Dzięki za odp. DEVIL. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...