Bennett29411 #1 Napisano 3 kwietnia 2016 Hej cześć i czołem! Niedawno robiłem porządki w piwnicy i znalazłem stare kino domowe (przynajmniej tak sądzę, bo na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem kompletnym laikiem i nie mam bladego pojęcia o sprzęcie audio) firmy ONKYO. Wszystko na ogół działa (jak sądzę). Po podłączeniu do prądu poszczególne segmenty się świeciły, były gotowe do odtwarzania, jednak nie znalazłem do nich żadnych głośników. I tutaj moje pytania. Jakie głośniki musiałbym kupić, żeby wszystko "grało"? Musi to być jakiś zestaw dedykowany? Gdzie mogę takowy zakupić?Z góry dziękuję i przepraszam za moje ubytki w podstawowej wiedzy. EDITPosiadam kabel Real Tone (Duży Jack -> USB. działa jak MIDI) i podłączyłem go do segmentu z odtwarzaczem CD (drugi od góry) oraz do komputera. Udało mi się dzięki temu odtworzyć płytę na wbudowanych głośnikach w laptopie, czyli teraz mam pewność, że wszystko na pewno działa. Zostaje kwestia głośników. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach