tomek380 Napisano 6 maja 2016 Napisano 6 maja 2016 Witam, na wstępie zacznę,że jestem totalnym laikiem w kwestii audio i prosiłbym o łagodne potraktowanie mojej osoby jeżeli strzelę jakąś gafę Ostatnimi czasy ojciec wymienił amplituner i w "spadku" otrzymałem taki oto modelhttp://www.harmankardon.audiohit.pl/p91,ha...n-avr-370.html# .Chciałbym dokupić do tego głośniki, jednak jak już wspomniałem jestem laikiem, a "mądre gadanie" sprzedawców w sklepach jakoś niespecjalnie mnie przekonywało. Budżet dość skromy, ale nie chcę od razu komponować całego zestawu, tylko systematycznie uzupełniać. Na początku chciałbym kupić 2 kolumny + ewentualnie głośnik centralny (tak to chyba się nazywa ). Oczywiście o ile będzie to możliwe w zakresie budżetowym. Priorytet - kolumny.Pomieszczenie ok. 25m², dość gęsto obsadzone. Znajomy zalecił mi umieszczenie planu rozkładu pokoju, tak więc czynię https://zapodaj.net/fe386ceaed78a.jpg.htmlGłośniki głównie służyłyby do oglądania TV, gry na ps4, od czasu do czasu posłuchania muzyki - wszelkie możliwe gatunki (wiem, wiem, to co jest do wszystkiego, jest do niczego )Budżet ok. 2000-2500zł.pozdrawiam Tomek Odpisz, cytując
S4Home Napisano 6 maja 2016 Napisano 6 maja 2016 Witaj.To dobry model. A budżet na fronty wydaje się być sensowny. Od tego można zacząć. Możesz pomyśleć o magnat quantum 677 lub lepiej a nieco drożej heco music style 900. Z tymi kolumnami i przy tym amolitunerze uzyskasz dobry dźwięk. Mocny i żywiołowy.W razie pytań lub wycen zapraszam Odpisz, cytując
tomek380 Napisano 6 maja 2016 Autor Napisano 6 maja 2016 Bardzo dziękuje za szybką odpowiedź. Byłem dzisiaj w sklepie i osłuchałem kilka głośników m.in Klipsch RF-62II, których dźwięk przypadł mi do gustu. Jeśli chodzi o cenę - zbliżona do heco music style 900. Ale zboczyłem z tematu czy mógłbym prosić o jakieś proste (czyt. tłumaczyć jak dla tumana)porównanie w/w głośników do tych co podałem ja? Odpisz, cytując