Mateusz_Melu Napisano 18 września 2016 Udostępnij Napisano 18 września 2016 Witam,Szukam zestawu głośników 5.0 do amplitunera Onkyo Tx-Sr607 Pomieszczenie ma około 10m2. Budżet to około 1000 zł.Przeznaczenie to głównie muzyka oraz konsola. Ze względu na koszty muszę rozdzielić zakup sprzętu na pojedyncze elementy, następny w kolejności jest aktywny subwoofer. Co sądzicie o:http://www.olx.pl/oferta/kolumny-glosnikow...html#041c19a9b3Co polecacie?Jestem zupełnym laikiem w tym temacie, dlatego proszę was o pomoc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 19 września 2016 Udostępnij Napisano 19 września 2016 Witaj,Przy 10 m oraz budżecie 1000 zł nie szedł bym w podłogowki. Mimo że to całkiem udany zestaw to jednak bym szukał czegoś innego.Masz wogole miejsce na takie paczki? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz_Melu Napisano 19 września 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 września 2016 (edytowany) Pomieszczenie jest długie i wąskie, około 8m długości i 3m szerokości. Jednak kolumny chce rozmieścić na połowie tej powierzchni stąd te 10m2. Całe pomieszczenie preznaczone jest na biuro/pokój do słuchania muzyki, grania na konsoli, spokojne obejrzenie meczu. Jak mawia moja żona "Gayroom" Kolumny spokojnie wejdą, poza biurkiem, kilkoma regałami i kanapą nie będzie tam nic innego. Więc zostaje sporo miejsca na TV i sprzęt grający.Myślałem jeszcze o Toga Harmony tav-506 v2 Edytowano 19 września 2016 przez RoRo Korzystaj z funkcji "EDYTUJ" by uzupełnić/poprawić swoją wypowiedź-zamiast pisać jeden post po drugim. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...