macieknowak Napisano 12 marca 2017 Udostępnij Napisano 12 marca 2017 Kupiłem Denona Ceol N9, Nie moge jednak połaczyc go przez WiFi ze Spotify z komputera. Wpisałem na sprzęcie login i hasło do WiFi, jest komunikat ze sie połaczył z WiFi ale dalej na ekranie komputera w Spotify ikonka połaczenia nieaktywna. Kompletnie nie znam sie w tych tematach, czy ktos cos podpowie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 12 marca 2017 Udostępnij Napisano 12 marca 2017 Że zadam tak oficjalne pytanie:1. Masz spotify w wersji Premium?2. Czy radio internetowe gra? (spotkałem się że w CEOLU połączenie z WiFi nie jest równoznaczne z podłączeniem do internetu ) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macieknowak Napisano 12 marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 marca 2017 Cytat Że zadam tak oficjalne pytanie:1. Masz spotify w wersji Premium?2. Czy radio internetowe gra? (spotkałem się że w CEOLU połączenie z WiFi nie jest równoznaczne z podłączeniem do internetu ) Tak, mam Spotify Premium , a radio internetowe w Ceolu gra. Więc wciaż zagadka... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 12 marca 2017 Udostępnij Napisano 12 marca 2017 Był tu forumowicz z podobnym problemem z soundbarem Yamahy. Chodziło o jakieś ustawienia rutera. Dla próby spróbuj podłączyć po kablu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.