Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam, 

Rozpoczynam poszukiwania gramofonu, ale nie ukrywam że jestem całkowicie zielony i nie chciałbym popełnić błędu dlatego liczę na wasze wskazówki.

Aktualnie posiadam Onkyo TX-8150 + Heco Music Style 900. Muzyka na razie Queen. Na gramofon chciałbym przeznaczyć nie więcej niż 700 zł (chyba że naprawdę warto to trochę więcej niż 700). Zdaję sobie sprawę, że w nowych sprzętach nie znajdę nic ciekawego w tej cenie (chyba że się mylę) dlatego jestem otwarty na sprzęt używany, ale w miarę niezawodny i tani w naprawie. Czy w tej cenie lub niższej jesteście mi wstanie polecić jakich konkretny gramofon albo czego mam szukać na aukcjach? Jaka firma itp? 

Dziękuję za wskazówki!

Napisano

W tej cenie to raczej ciężko będzie...Możesz próbować ucelować jakąś polską unitrę w dobrym stanie, ewentualnie z nowych może denon 300, albo teac 300 - ale w tej cenie nie wiem czy się coś trafi.

Ale jeśli można trochę nagiąć budżet (wydaje mi się, że warto) teraz jest dobra cena w empiku na Pro- ject'a:

http://www.empik.com/gramofon-pro-ject-primary-pro-ject,p1140028080,elektronika-p

W zasadzie tam się nie ma co popsuć, a w przyszłości jak się wkręcisz można wkładkę zmienić na lepszą.

Napisano

Moim zdaniem za tą kwotę spokojnie znajdziesz dobry gramofon na początek przygody z winylami. Pro ject jest oczywiście w porządku, ale można lepiej. Możesz poszukać na przykład jakiejakiegoś  Duala (choćby CS604 lub idlerowy 1229). Może znajdziesz coś w swojej okolicy z możliwością odbioru osobistego. W jakiej części PL mieszkasz? 

Napisano
14 godzin temu, kermiter napisał:

W tej cenie to raczej ciężko będzie...Możesz próbować ucelować jakąś polską unitrę w dobrym stanie, ewentualnie z nowych może denon 300, albo teac 300 - ale w tej cenie nie wiem czy się coś trafi.

Ale jeśli można trochę nagiąć budżet (wydaje mi się, że warto) teraz jest dobra cena w empiku na Pro- ject'a: