Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam wszystkich, od początku zacznę, że jestem kompletnie zielony w tych sprawach, ale no jakoś trzeba zacząć.
Wybrałem ten dział ponieważ uznałem go za najbardziej odpowiedni, jak coś to proszę o przeniesienie.

Jakieś 2-3 dni temu postanowiłem dodać coś do swojego standardowego nagłośnienia w samochodzie mianowicie Subwoofer, no to zacząłem szukać, doradzać się znajomych i doszedłem do takiej oferty:

Subwoofer:
BLAUPUNKT GTT1200
http://allegro.pl/glosnik-samochodowy-blaupunkt-gtt1200-tuba-subwoof-i7134835380.html
 

Wzmacniacz:
Audio System CO600.5 5-kanałowy 4x85W+ 350W RMS
http://allegro.pl/audio-system-co600-5-5-kanalowy-4x85w-350w-rms-i7126979264.html

z tego co wyczytałem, to do tego wzmacniacza będę mógł podłączyć wszystkie 4 głośniki wbudowane w drzwi w samochodzie + subwoofer do tego.
Jak można zauważyć Niebieska Kropeczka posiada maksymalną moc 700 W, ale z tym wzmacniaczem maksymalną moc wyjściową osiągnę 350 Watt.

Głośników nie będę wymieniał, bo jak na standardowe to całkiem dobrze grają, a no i bym zapomniał samochód posiadany to Passat B5 (3BG).

Moje pytanie jest następujące, czy nie mam błędu w myśleniu, czy naprawdę osiągnę 350 Watt i oczywiście jak mam błąd w swoim myśleniu to proszę o naprowadzenie mnie na dobrą drogę, albo doradzenie co by zmienić.  Jeszcze jak by ktoś mógł napisać wyjaśnienie w języku dla głąbów to bardzo bym był wdzięczny. Dziękuje za wszelaką pomoc!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach