Mat Ole Napisano 13 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 13 czerwca 2018 Witam was. Z góry zaznaczam, iż jestem kompletnym amatorem, nie znam nazewnictwa itp. Poszukuję stereo oraz subwoofera do amplitunera Onkyo TX-8150 aby wszystko(amplituner plus kolumny i subwoofer) mieściło się w granicy 3-3,5 tysiąca, chodzi mi o nowy sprzęt. Z racji moich upodobań muzycznych zależy mi na bardzo dobrym basie. Dzięki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elizjum7919. Napisano 13 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 13 czerwca 2018 To już te Onkyo masz? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mat Ole Napisano 13 czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 czerwca 2018 Nie, nie mam. Słyszałem tylko, że to całkiem niezły amplituner. Zależy mi na 2.1 z funkcją bezprzewodowego udostępniania muzyki (spotify itp.). Jednakże, to tylko propozycja Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elizjum7919. Napisano 13 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 13 czerwca 2018 Podaj więcej informacji ? Wielkość pomieszczenia i rodzaje muzyki jakiej słuchasz.Jakiego dźwięku oczekujesz itd. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mat Ole Napisano 13 czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 czerwca 2018 10m2. Słucham głównie hip-hopu i electro. Zależy mi na czystym, głębokim basie. Fajnie by było, o ile to możliwe, żeby też zachować uniwersalność. Dzięki za odpowiedź. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elizjum7919. Napisano 13 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 13 czerwca 2018 Z amplitunerów Pioneer,Onkyo i Yamaha.Z wzmacniaczy Yamaha as501,Pioneer a30 i nad c326be do tego stremer Yamaha WXAD-10 i monitory.Magnat,Monitor audio,Focal,Dali,Elac i inne. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...