Ptaq1 Napisano 14 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 14 czerwca 2018 (edytowany) Witam Mam marantz na8005. Po przerwie w dostawie prądu wystąpił komunikat: brak połączenia sieciowego. Potraciło wszystko zapisane włącznie z siecią. Czy trzeba wszystko od początku ustawiać, czy jest jakiś sposób aby temu zaradzić? Niestety nic nie znalazłem n ten tremat ani w internecie ani w instrukcji, chyba że coś mi umknęło. Dzięki za pomoc Edytowano 14 czerwca 2018 przez Ptaq1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 15 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 15 czerwca 2018 Na 95% musisz od początku ustawiać. Chyba że serwis Horn ma inne zdanie. Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ptaq1 Napisano 15 czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 czerwca 2018 Dzięki Piotr A na przyszłość jest na to jakiś sposób aby nie potracić wszystkiego? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 18 czerwca 2018 Udostępnij Napisano 18 czerwca 2018 Szczerze nie wiem. Wiem że wyłączanie z prądu na dłużej to taki sposób na reset. Ale czy da się to zapisać. Hmmm. Nie wiem. Wątpię. Ale też chciałbym być w błędzie. Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.