Skocz do zawartości

Logitech z-5500 + telewizor + ps2


smola85

Recommended Posts

Witam.

Jeśli chodzi o audio to jestem zupełnym laikiem. Dlatego mam pytanie do Was.
Mam zamiar kupić głośniki Logitech Z-5500 i podłączyć je do telewizora oraz konsoli ps2.
Czy opłaca się inwestować w te głośniki 1000zł czy do telewizora i konsoli lepiej zainwestować w coś innego.

Jeśli bym się zdecydował od razu drugie pytanie, jak zamontować takie głośniki, dokładnie chodzi o wysokość, czy jak najwyżej pod sufitem czy lepiej na jakiejś określonej wysokości.
Trzecie pytanie głośniki wyposażone są w jedno wyjście optyczne, a chciałbym podłączyć TV i PS2 jak tego dokonać?

Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Mam zamiar kupić głośniki Logitech Z-5500 i podłączyć je do telewizora oraz konsoli ps2.
Czy opłaca się inwestować w te głośniki 1000zł czy do telewizora i konsoli lepiej zainwestować w coś innego.


Czy ps2 koduje wszystko do AC3 ? (gry) - jeśli nie to po cyfrze przy SPDIF nie będzie 5.1 tam gdzie jest PCM tylko pozostanie stereo (ograniczenia standardu SPDIF dla formatu PCM)

Cytat

Jeśli bym się zdecydował od razu drugie pytanie, jak zamontować takie głośniki, dokładnie chodzi o wysokość, czy jak najwyżej pod sufitem czy lepiej na jakiejś określonej wysokości.


Głośniczki powinny być dokładnie na wysokości uszu i rozmieszczenie powinno być symetryczne.

Cytat

Trzecie pytanie głośniki wyposażone są w jedno wyjście optyczne, a chciałbym podłączyć TV i PS2 jak tego dokonać?


Wejście jak już coś icon_wink.gif A nie mają przypadkiem jeszcze wejścia coax ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głośniki kupuje planując kupić w przyszłości jakieś DVD i nową konsolę PS3 lub X360 więc to że na razie nie będę miał w grach 5.1 nie jest takie istotnie. (Z tego co wiem czy PS2 koduje gry w AC3 to zależy już od samej gry.)
Generalnie opłaca się zainwestować w te głośniki czy lepiej poszukać czegoś innego za tą cenę?
Link do komentarza