Adam Chomiuk Napisano 28 października 2018 Udostępnij Napisano 28 października 2018 Witam, Czy orientuję się może ktoś jak to jest z serwisem kef w Polsce. Kolumny kupione zostały w Holandii mam na to dowód zakupu i kartę gwarancyjną. Ostatnimi czasy zaczął mi szwankować głośnik wysoko tonowy w jednej z kolumn. Czy muszę wysyłać kolumny do tego sklepu czy są one naprawiane w jakiś serwisach w Polsce. Z góry dzięki za odpowiedzi Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarrro Napisano 28 października 2018 Udostępnij Napisano 28 października 2018 Najlepiej napisz do firmy i zadaj to samo pytanie. Ta firma nazywa się KEFWysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pirs Napisano 28 października 2018 Udostępnij Napisano 28 października 2018 Tutaj masz autoryzowany serwis KEF..zadzwoń i zapytaj. https://www.polpak.com.pl/serwis-gwarancja Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.