Adam Chomiuk Napisano 28 października 2018 Napisano 28 października 2018 Witam, Czy orientuję się może ktoś jak to jest z serwisem kef w Polsce. Kolumny kupione zostały w Holandii mam na to dowód zakupu i kartę gwarancyjną. Ostatnimi czasy zaczął mi szwankować głośnik wysoko tonowy w jednej z kolumn. Czy muszę wysyłać kolumny do tego sklepu czy są one naprawiane w jakiś serwisach w Polsce. Z góry dzięki za odpowiedzi Odpisz, cytując
jarrro Napisano 28 października 2018 Napisano 28 października 2018 Najlepiej napisz do firmy i zadaj to samo pytanie. Ta firma nazywa się KEFWysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Odpisz, cytując
pirs Napisano 28 października 2018 Napisano 28 października 2018 Tutaj masz autoryzowany serwis KEF..zadzwoń i zapytaj. https://www.polpak.com.pl/serwis-gwarancja Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.