Michał Bi Napisano 13 listopada 2018 Udostępnij Napisano 13 listopada 2018 Dzień dobry. Postanowiłem założyć temat na forum ze względu na problem z moim subwooferem. Od pewnego czasu zauważalne/ słyszalne stało się miarowe "stukanie" subwoofera, które połączone jest z miganiem diody na tylnym panelu. Dioda sygnalizuje: kolor czerwony - stand by, kolor zielony - on. Dzieje się to niezależnie od tego czy podłączony jest sam kabel sieciowy, czy podłączony jest również kabel sygnałowy wychodzący od amplitunera Sony STR-DG520. Stukanie przestaje być słyszalne w momencie kiedy podłączone zostaje jakieś źródło dźwięku, np. film z TV. Miganie również przeważnie przestaje być widzialne po podłączeniu źródła dźwięku, czasami przy zmianie programy telewizyjnego na inny da się zauważyć mignięcia. Co ciekawe, logicznym dla mnie jest fakt, że jeżeli subwoofer posiada dwie pozycje tj. "stand by" i "on" w momencie kiedy amplituner jest wyłączony to dioda powinna być czerwona, tym bardziej jeśli odłączony zostaje dodatkowo kabel sygnałowy. Dodatkowo mogę wspomnieć, iż po odkręceniu tylnej obudowy i dostaniu się do płytki i zasilacza, wyraźnie czuć dość wysoką temperaturę zasilacza. Problem na pewno opisałem w sposób laicki, gdyż całkowicie nie znam się na tych zagadnieniach. Mam nadzieje, że może znajdzie się osoba, która pomoże mi w moim problemie i zasugeruje w czym może być problem i jak go rozwiązać. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 13 listopada 2018 Udostępnij Napisano 13 listopada 2018 Moim zdaniem padł automatyczny przekażnik, ale do sprawdzenia w serwisie. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Bi Napisano 13 listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 listopada 2018 Dziękuje za odpowiedź. Korzystać z autoryzowanego serwisu JBL w Katowicach czy może szukać kogoś lokalnie (Trójmiasto) ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 13 listopada 2018 Udostępnij Napisano 13 listopada 2018 Lokalnie zrobi ci taniej. Autoryzowany da gwarancję na naprawę. Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michał Bi Napisano 14 listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 listopada 2018 Sprzęt oddany do lokalnego serwisu. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.