rumixx Napisano 31 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 grudnia 2018 Witam forumowiczów. Noszę się z zamiarem zakupu odtwarzacza sieciowego, samodzielnego którego podłącze pod kolumny i będzie śmigało. Z racji że jestem kompletnym amatorem prośba o pomoc w doborze w miarę uniwersalnego sprzętu (wszystkie gatunki muzyki za wyjątkiem muzyki poważnej) tj. Odtwarzacz + kolumny podstawowe. Mile widziane wbudowane radio internetowe + wsparcie dla Tidal. Budżet do 4500. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 31 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 grudnia 2018 Kolumny już masz? Jeśli chcesz odtwarzacz sieciowy + kolumny to muszą być to modele aktywne. Jeśli chcesz klasyczne to będzie potrzebny jeszcze wzmacniacz. Jakie masz pomieszczenie? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rumixx Napisano 31 grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 31 grudnia 2018 Chce wymienić cały sprzęt na nowy czyli odtwarzacz sieciowy + kolumny, z wbudowanym wzmacniaczem bądź bez i wtedy kolumny aktywne. Myślałem nad Yamaha wxa 50 bądź Bluesound powernod 2 (chyba mają wbudowane wzmacniacze). Pomieszczenie nieszczęśliwe gdyż jest to prostokąt salon + kuchnia. Sprzęt oddalony od 4m od słuchacza. Jakieś pomysły? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wooke Napisano 3 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 3 stycznia 2019 pomysł na to ja mam bardzo prosty W sprzedaży są tak zwane panele wolnostojące które można sobie przestawiać na czas odsłuchu cena nie jest jakaś tam super wygórowana kupujesz takie dwa i już masz po problemie. może nie będzie idealnie ale poprawa będzie na pewno znaczącaWysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...