Alex1981 Napisano 23 marca 2019 Napisano 23 marca 2019 Witam Wziąłem wczoraj Spotify Premium i mam problem w aplikacji na telefonie Musiccast nie mam możliwości ustawienia jakości dźwięku.Wykrywa mi od razu wzmacniacz jako "pilot" i pisze że opcje aktualnie nie są dostępne.Gdy przełączę się na sam telefon opcje pojawiają się.Wie ktoś może jak to rozwiązać ? Bo boję się że idzie mi to w słabej jakości.Z góry dzięki ! Odpisz, cytując
T Z6 Napisano 23 marca 2019 Napisano 23 marca 2019 Mam 803 i tez w aplikacji music cast nie mozna bylo zmieniac jakosci.W ogole ta aplikacja jest slaba.Przestalem z niej korzystac i kupilem chromecasta.Wszystkie problemy zniknely oprocz deezera ktory tez nie chcial dzialac na chromecast.Ogolnie kupowanie amplitunerow mija sie z celem.Lepiej kupic wzmacniacz i do tego zewnetrzny streamer i w efekcie koncowym dziala to duzo lepiej od tych wszystko majacych amplitunerow...... Odpisz, cytując
ebola1972 Napisano 23 marca 2019 Napisano 23 marca 2019 w musiccast ikonka w prawym dolnym rogu. potem wybierz informacja audio i widać jaka jakość muzyki jest. jest zresztą taka sama jak ustawisz w telefonie. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.