Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam

Wziąłem wczoraj Spotify Premium i mam problem w aplikacji na telefonie Musiccast nie mam możliwości ustawienia jakości dźwięku.Wykrywa mi od razu wzmacniacz jako "pilot" i pisze że opcje aktualnie nie są dostępne.Gdy przełączę się na sam telefon opcje pojawiają się.Wie ktoś może jak to rozwiązać ? Bo boję się że idzie mi to w słabej jakości.Z góry dzięki !

Napisano

Mam 803 i tez w aplikacji music cast nie mozna bylo zmieniac jakosci.W ogole ta aplikacja jest slaba.Przestalem z niej korzystac i kupilem chromecasta.Wszystkie problemy zniknely oprocz deezera ktory tez nie chcial dzialac na chromecast.Ogolnie kupowanie amplitunerow mija sie z celem.Lepiej kupic wzmacniacz i do tego zewnetrzny streamer i w efekcie koncowym dziala to duzo lepiej od tych wszystko majacych amplitunerow......

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...