Alex1981 Napisano 23 marca 2019 Udostępnij Napisano 23 marca 2019 Witam Wziąłem wczoraj Spotify Premium i mam problem w aplikacji na telefonie Musiccast nie mam możliwości ustawienia jakości dźwięku.Wykrywa mi od razu wzmacniacz jako "pilot" i pisze że opcje aktualnie nie są dostępne.Gdy przełączę się na sam telefon opcje pojawiają się.Wie ktoś może jak to rozwiązać ? Bo boję się że idzie mi to w słabej jakości.Z góry dzięki ! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 23 marca 2019 Udostępnij Napisano 23 marca 2019 Mam 803 i tez w aplikacji music cast nie mozna bylo zmieniac jakosci.W ogole ta aplikacja jest slaba.Przestalem z niej korzystac i kupilem chromecasta.Wszystkie problemy zniknely oprocz deezera ktory tez nie chcial dzialac na chromecast.Ogolnie kupowanie amplitunerow mija sie z celem.Lepiej kupic wzmacniacz i do tego zewnetrzny streamer i w efekcie koncowym dziala to duzo lepiej od tych wszystko majacych amplitunerow...... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ebola1972 Napisano 23 marca 2019 Udostępnij Napisano 23 marca 2019 w musiccast ikonka w prawym dolnym rogu. potem wybierz informacja audio i widać jaka jakość muzyki jest. jest zresztą taka sama jak ustawisz w telefonie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.