Skocz do zawartości

Jaki wzmacniacz?


PawelZ

Recommended Posts

Witam wszystkich. Na wstępie chciałbym podkreślić, że jestem laikiem jeśli chodzi o sprzęt audio. Chciałbym się dowiedzieć jaki wzmacniacz najlepiej by pasował do mojego obecnego zestawu: posiadam kolumny B&W CDM-1 SE, dwa CD-Playery Philips CD850 oraz Philips CD303 i wzmacniacz SONY F211 , z którego jestem średnio zadowolony. Jeśli ma ktoś pomysł co by najbardziej do tego pasowało to jestem z góry wdzięczny. Cena do 1000zl, ale jak by się dało coś tańszego to byłoby milo. Rodzaj muzyki preferowany przez mnie to coś pokroju Vangelisa oraz Franka Sinatry, lubię czysty wokal i ładny,czysty bass. Jeszcze raz z góry Dzieki!
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No będę polował teraz na tego DENONA 700 ładny wygląd i z tego co poczytałem możne być odpowiedni dla mnie. Mam jeszcze takie pytanie: jaka jest różniąca miedzy integrated amplifeirs- power amplifiers - preamplifiers? I czy equalizer dźwięku bardzo obniża jakość dźwięku (jeśli w ogóle obniża)?
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawle - jestem na forum, więc odpowiem!
Integrated amplifier - wzmacniacz zintegrowany, zwany również "integrą".
Preamplifier - przedwzmacniacz, czasem zwany po prostu "preampem".
Power amplifier - końcówka mocy, znana też w slangu jako "końcówka"
Nie będę otwierał wyważonych drzwi, więc cytuję za stroną www.audiosystem.com.pl
Każdy człowiek interesujący się hi-fi zetknął lub zetknie się kiedyś z określeniami "przedwzmacniacz", "końcówka mocy", "wzmacniacz zintegrowany" czy "integra". Oto krótkie wyjaśnienie tych pojęć. Każdy kompletny wzmacniacz audio posiada sekcję przedwzmacniacza i końcówki mocy. Ta pierwsza odpowiedzialna jest za wstępne wzmocnienie sygnału, regulację jego głośności