Dawid Kamiński Napisano 25 listopada 2019 Udostępnij Napisano 25 listopada 2019 Witam jestem początkujący i poszukuje przyzwoitych głośników do komputera z fajnym basem najlepiej zestaw ze wzmacniaczem do raczej RAPU/TRAPU czasami POPU no i ulubione BASS BOSTED wszelkie mixy ^^ BUDŻET ok. 700 zł Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MobyDick Napisano 30 listopada 2019 Udostępnij Napisano 30 listopada 2019 Ja wybrałbym M-Audio BX5 D3. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orzech Napisano 10 kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 10 kwietnia 2020 Dnia 30.11.2019 o 15:53, MobyDick napisał: Ja wybrałbym M-Audio BX5 D3. A czy pod TV te M-audio się nada? Czy dodatkowo jakiś wzmacniacz typu SMSL Q5 PRO trzeba czy to że są aktywne załatwia robotę? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MobyDick Napisano 10 kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 10 kwietnia 2020 (edytowany) To są monitory aktywne. W każdej z kolumn są po 2 wzmacniacze, po jednym dla każdego z głośników. Nie da się ich podłączyć tak jak kolumny pasywne. Jeśli chcesz je podłączyć do TV potrzebny jest sygnał analogowy z regulacją jego głośności. Do jakiego wyjścia w TV możesz je podłączyć ? Edytowano 10 kwietnia 2020 przez MobyDick Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orzech Napisano 10 kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 10 kwietnia 2020 (edytowany) Mam w TV jedno wyjście Digital audio out (optical), miałem podpięty soundbar optycznym kablem, do tv optyk przez nakładkę Jack 3,5 mm Edytowano 10 kwietnia 2020 przez Orzech Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...