Wilku81 #1 Napisano 28 listopada 2019 Witam, Mam w domu zestaw audio Teac, z amplitunerem AV-H500D, z zestawem kolumn DENON SC-A500SD i subwooferem pasywnym DENON DSW-500SD. Chciałbym to wszystko połączyć razem, jednak nie wiem czy da się uruchomić subwoofer, a boję się kombinować, żeby nie spalić sprzętu. Wiem, że najlepiej byłoby podłączyć subwoofer aktywny, ale w najbliższym czasie nie planuję jego zakupu ze względu na koszty. Jestem laikiem w temacie, więc proszę o proste rozwiązania. Pozdrawiam. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wilku81 #2 Napisano 10 grudnia 2019 Dołączam zdjęcia sprzętu, którego symbole podałem. Fotki zapożyczone z sieci, przedstawiają modele, o które pytam. Może to pomoże w rozwiązaniu mojego problemu. Pozdrawiam. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
S4Home #3 Napisano 11 grudnia 2019 Ile omow mają satelity a ile sub? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wilku81 #4 Napisano 11 grudnia 2019 6 godzin temu, S4Home napisał: Ile omow mają satelity a ile sub? Wszystko po 6 ohm. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wilku81 #5 Napisano 19 grudnia 2019 Czy mam rozumieć że nic nie da się z tym zrobić? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
S4Home #6 Napisano 20 grudnia 2019 No nn ja bym wymienił sub na aktywny. Ale czysto technicznie możesz spróbować sub podłączyć pod fronty razem z nimi. Ale na bardzo małym volume i rozkręcać pomału. Pozdrawiam Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach