Kinga CZ Napisano 6 grudnia 2019 Napisano 6 grudnia 2019 Hej, mam problem z moim głośnikiem bezprzewodowym JBL GO. Gdy połączę go z laptopem to dźwięk jest zniekształcony, taki płytki, nie wiem jak to określić. Problem pojawia się tylko gdy połączę z laptopem. Jak się łączę z telefonem to ten problem nie występuje, głośnik działa jak powinien. Nie wiem czy powinnam zainstalować jakieś sterowniki czy to może problem z głośnikiem. Głośniki wbudowane w laptopie grają poprawie. JBL do tej pory też działał bez zarzutu. Popsuł się podczas ostatniego połączenia, nic nie zmieniałam ani w laptopie ani nie robiłam z głośnikiem. Odpisz, cytując
MobyDick Napisano 7 grudnia 2019 Napisano 7 grudnia 2019 Bardzo możliwe że masz go podłączonego jako urządzenie z mikrofonem i działa on wtedy w trybie niskiej jakości dźwięku przewidzianym do rozmowy np. przez komunikator. Tylko w trybie bez mikrofonu może działać dźwięk wysokiej jakości. Jeśli sama sobie z tym nie poradzisz, poproś kogoś kto się na tym zna. Sporo tu może zależeć od zainstalowanego oprogramowania urządzenia bluetooth w laptopie. Odpisz, cytując
Kinga CZ Napisano 8 grudnia 2019 Autor Napisano 8 grudnia 2019 Głośnik był w opcjach jako mikrofon, jednak jak go wyłączyłam to nadal dźwięk jest taki sam. Screen ustawień po zmianie. Co do sterowników bluetooth to są oryginalne z win10. Odpisz, cytując
MobyDick Napisano 8 grudnia 2019 Napisano 8 grudnia 2019 No to połowa zrobiona :). Teraz rozłącz > Zestaw słuchawkowy JBL GO hands free < i połącz z > Słuchawki JBL GO Stereo < . Zestaw słuchawkowy JBL GO hands free nadaje się do gadania na komunikatorze i w tym trybie działa mikrofon. Słuchawki stereo trochę mylą, ale tak to wygląda w wykonaniu ludzi z Microsoftu . W tym trybie słucha się muzyki, nawet gdy to monofoniczny głośnik. Napisz czy pomogło. ps. Ikonkę słuchawek i opis urządzenia możesz sobie zmienić. Odpisz, cytując
Kinga CZ Napisano 8 grudnia 2019 Autor Napisano 8 grudnia 2019 Gdy klikam połącz na JBL GO Stereo nic się nie dzieje. W trzech przypadkach na włączonym, wyłączonym i rozłączonym "hands free". Odpisz, cytując
MobyDick Napisano 8 grudnia 2019 Napisano 8 grudnia 2019 No to próbuj do skutku. Bo tylko tak uzyskasz lepszy dźwięk. Musi się dać. Zobacz jeszcze ewentualnie w ustawieniach źródła dźwięku które używasz. Mały głośniczek od głośności w dolnym prawym rogu ekranu pulpitu na belce. Odpisz, cytując
Bersiak Napisano 8 października 2020 Napisano 8 października 2020 Też miałem problem z dźwiękiem mono na głośniku JBLa. Sparowałem go z telefonem i stereo się załączyło. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.