Grzegorz Batorski Napisano 16 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 16 grudnia 2019 Witam, Nie znalazłem żadnego tematu odnośnie gramofonu philips electronic 312 vintage, więc chciałbym się was zapytać czy jest on wart uwagi. Kupuję swój pierwszy gramofon i nie chciałbym na niego wydać fortuny, jako że jestem studentem to każdy grosz się dla mnie liczy. Dany gramofon znalazłem w kwocie 500 zł dodatkowo oferta jest z mojego miasta, co ułatwia sprawę transtortu i wcześniejszego obejrzenia gramofonu. Czy uważacie, że warto kupić ten gramofon, czy może macie inne propozycje, które zamkną się w przedziale finansowym 500 zł. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 16 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 16 grudnia 2019 (edytowany) Daj link. Szczerze to bym odpuścił ten model. Na olx 1 oferta. Ten Gramofon wymaga przeglądu. A to dodatkowy koszt. Lepiej poszukać już po pełnym serwisie i przeglądzie. Do gramofonu potrzebny jest jeszcze wzmacniacz z gniazdem phono lub zewnętrzny przedwzmacniacz gramofonowy jeżeli phono brak. Kolumny głośnikowe, przewody. Dodatkowo: Myjka do płyt, podręczny zestaw czyszczący do igieł ze szczoteczką weglową. Koszulki antystatyczne. Waga elektroniczna (jubilerska). Czasem trzeba dokupić nową igłę. A ile masz winyli?? Pozdrawiam Edytowano 16 grudnia 2019 przez 1Ender Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Redakcja AUDIO Napisano 16 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 16 grudnia 2019 Hej, przeniosłam temat do odpowiedniego działu Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...