Agasiwa Napisano 13 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 13 stycznia 2020 Witam wszystkich, bo to mój pierwszy post na forum. Potrzebuję pomocy przy znalezieniu głośnika wysokotonowego do kolumny Heco Music Style 900. Jestem ich szczęśliwą posiadaczką i kilka dni temu jeden tweeter zamilkł. Doprowadza mnie to do łez. Panowie zajmujący się naprawą głośników w moim mieście odmówili naprawy. A nie mogę nigdzie w Polsce dostać takiego głośnika na wymianę. Dlatego proszę o pomoc koleżanki i kolegów z forum. Z góry dziękuję Aga Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 13 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 13 stycznia 2020 Jest kilka tematów w dziale DIY. Poczytaj. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoRo Napisano 13 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 13 stycznia 2020 1 godzinę temu, Agasiwa napisał: Potrzebuję pomocy przy znalezieniu głośnika wysokotonowego do kolumny Heco Music Style 900. Jestem ich szczęśliwą posiadaczką i kilka dni temu jeden tweeter zamilkł. Doprowadza mnie to do łez. Panowie zajmujący się naprawą głośników w moim mieście odmówili naprawy. A nie mogę nigdzie w Polsce dostać takiego głośnika na wymianę. Dlatego proszę o pomoc koleżanki i kolegów z forum. Aga, witaj na Forum AUDIO. Spróbuj zadzwonić do dystrybutora HECO - firmy Elco-Exim. Firma mieści się na obrzeżach Warszawy (Stara Miłosna)https://www.elcoexim.com.pl/ na ich stronie masz numer telefonu do serwisu - głośnik wysokotonowy powinien być dostępny. Kolumny masz na gwarancji (nie wiadomo, czy uszkodzenie kwalifikuje się do bezpłatnej wymiany) czy już po gwarancji i wtedy naprawa będzie płatna (a właściwie zakup nowego głośnika)? A co się stało - czy grałaś głośno i były podbite wysokie tony, czy też stało się to w trakcie normalnego słuchania? Pozdrawiam PS. Przenoszę wątek do prawidłowego działu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Agasiwa Napisano 15 stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 stycznia 2020 Dziękuję bardzo za kontakt do dystrybutora, już dzwoniłam i pan z serwisu był bardzo pomocny. Co się stało z kolumną nie wiem, nie gram jakoś szczególnie głośno, a pozostali domownicy się nie przyznają 😀 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.