Skocz do zawartości

Pioneer DV-410 V-S / Denon DVD-1740 ?


lednik

Recommended Posts

Witam.
Szukam DVD do amplitunera Yamaha RX V-440.
Nie jestem audiofilem, ale muzyka jest dla mnie baaaardzo ważna.
Słucham głownie muzyki (90%) - ethno,jazz, klimaty trójkowej siesty.
No ale rodzinka (dorastające dzieciaki) pewnie będą chciałby czasem obejrzeć jakiś film.

Obydwa DVD Pioneer DV-410 V-S oraz Denon DVD-1740 mogę kupić do 400zł (Denon na Allegro) no i mam dylemat ?


No a może w tej cenie ktoś mógłby polecić odtwarzacz CD stereo (dzieciakom móglbym kupić jakąś tanią Mantę do filmów).

Liczę na sugestie.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks later...
Miałem ostatnio podobny dylemat z tym, że do audio mam oddzielny sprzęt. Wahałem się między Denonem 1740 a pioneerem 310 lub 410.
Wybrałem model 310.
Powody:
- posiada port usb (denon - nie),
- nie posiada hdmi - nie potrzebowałem, bo lepszy obraz jest poprzez Component 75omowy (model pionner 410 posiada i jest droższy o prawie 130 pln, reszta jest taka sama jak w 310),
- jest mniejszy i zgrabniejszy,
- cichy napęd (na innych forach można poczytać o problemie zbyt głośnego napędu w denonie),
- ogólnie jestem bardzo zadowolony, bo spodziwałem się mniejszej różnicy jakościowej w stosunku do poprzedniego swojego dvd (bellwood u310)

Denon ma nieco "lepszy" przetwornik audio, bo 192kHz/24bit (pioneer 96kHz/24bit).

Takie jest moje zdanie i osobiste odczucia poparte niemałym doświadczeniem i opiniami innych melomanów
Poza tym, jeśli kupisz dvd manta i jakieś cd (za 300?) to jakość dźwięku nie będzie lepsza niż z dvd (pioneer czy denon, podane modele).

Pozdrawiam
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.