juju@konto.pl Napisano 9 maja 2020 Udostępnij Napisano 9 maja 2020 Dzień dobry mam pytanie o podłączenie gramofonu do telewizora .(Gramofon Technics SL B-210 telewizor Samsung ue43 nu) Kabel wtyk USB - 2x RCA cinch cincz czy takim kablem można połączyć https://allegro.pl/oferta/kabel-wtyk-usb-2x-rca-cinch-cincz-1-5m-audio1187-7262575448 Zaznaczam że nie znam się na tym wcale.jestem człowiekiem starszym a chciałbym bez dużych inwestycji posłuchać muzyki mojej młodości Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol64208 Napisano 9 maja 2020 Udostępnij Napisano 9 maja 2020 11 godzin temu, juju@konto.pl napisał: Dzień dobry mam pytanie o podłączenie gramofonu do telewizora . z całym szacunkiem a nie znam marki telewizora do którego można podłączyć gramofon. Gramofon potrzebuje przedwzmacniacza, może współpracować z radio lub wzmacniaczem, czy masz takie urządzenia? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juju@konto.pl Napisano 10 maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 maja 2020 Dzień dobry posiadam takie coś jest to przedwzmacniacz oraz soundbar Soundbar Samsung HW-N400 2.0 Bluetooth HDMI Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol64208 Napisano 10 maja 2020 Udostępnij Napisano 10 maja 2020 (edytowany) to proszę podłączyć gramofon do wejścia przedwzmacniacza i wyjście z przedwzmacniacza do wejścia audio w soundbar. Powinno działać Edytowano 10 maja 2020 przez Karol64208 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juju@konto.pl Napisano 10 maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 maja 2020 ok spróbuję po weekendzie.Dziękuję Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...