aallfik11 #1 Napisano 27 czerwca 2020 Jak w tytule, szukam słuchawek dousznych true wireless do około 200-250 zł. Niestety jestem w tych sprawach nieobeznany, a wiele ze słuchawek o jakich słyszałem w zagranicznych mediach jest w Polsce nieszczególnie dostępna. Jedyne, na czym mi zależy, to żeby brzmiały "dobrze" (dość ogólnikowe stwierdzenie, ale wyżej wspomniałem, nie znam się na tym) i żeby starczyły na ok. 15-20 godzin łącznie Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Janusz Duryn #2 Napisano 27 czerwca 2020 Do 200 zł polecane są często TRN T200. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek Mondalski #3 Napisano 27 czerwca 2020 Edifier X3 z Ali za niecałe 100 PLN Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aallfik11 #4 Napisano 27 czerwca 2020 23 minuty temu, Janusz Duryn napisał: Do 200 zł polecane są często TRN T200. Rozumiem, że z aliexpress? Czy istnieje ryzyko, że zakupione słuchawki będą podrobione? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Janusz Duryn #5 Napisano 27 czerwca 2020 Masz na alledrogo. https://allegro.pl/kategoria/sluchawki-bezprzewodowe-85166?string=Bluetooth słuchawki TRN T200&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=Button&bi_c=Product&bi_term=RTV i AGD-10_Słuchawki-66887_Bezprzewodowe-85166&bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-ele-1-4-0605&order=p Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aallfik11 #6 Napisano 27 czerwca 2020 O, ciekawe, google nie wyświetlał mi allegro, kiedy wpisywałem frazę. Zdecydowanie przyjżę się, bo jednak kupno z ali byłoby problematyczne, ze względu na czas dostawy. A jeszcze takie ostatnie pytanie, czy sifi bomaker są warte uwagi? Widziałem jedną parę do kupienia w polsce, a z tego, co próbowałem się rozeznać, to za granicą bardzo sobie je chwalą Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach